only love

2010-02-21 15:51:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


fredag var det lite drickande och god mat tillsammans med hockey herrarna som spelade. Sedan vid ett tiden skulle jag gå in mot staden, men något jag inte visste var att det var snöstorm ute så det blev en tidig kväll och somnade gott i sängen istället! Igår blev det bara en lugn hemmakväll med kortspel, dricka och god mat.

Idag blir det pluggande som måste göras. Två arbeten ska vara färdiga tills imorgon. Så medans alla andra har sportlov och är överlyckliga har jag skola imorgon som vilken vecka som helst. Ska försöka sova lite nu på dagen för inatt blir det os och klockan fem blir det hockey herrarna än en gång och inatt är det mot Finland!!

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och sedan ska jag lägga min näsa ner i skolböckerna!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu