dom såg mig som någon annan

2010-01-13 14:57:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


tankar som snurrar runt i huvudet fram och tillbaka, rätt eller fel? Om 5 dagar sitter man i skolbänken igen och börjar från noll, nu är det dags att bli undersköterska och ge allt eller inget. Sitta och göra prov, arbeten, sitta under dagarna och plugga, jag tänker varenda dag om jag verkligen kommer klara det. Jag vet hur det var sista året på gymnasiet, jag var borta 50% och den tiden jag var i skolan mådde jag verkligen dåligt. Jag hoppas verkligen och håller tummarna för min egen skull att detta blir bra och att jag sköter mig. Jag ska verkligen ta tag i allt nu och ge fullt ut. Även om 9 dagar kommer min julanta hem. min bästa vän, den jag delar allt med kommer äntligen hem! Vi ska planera resa också.. bara hon och jag till thailand i vinter. ska in och boka nu när hon kommit hem!

jag undrar verkligen om jag gör rätt, om jag tar rätt beslut, men jag känner mig inte ens skyldig, jo till en viss del men inte alls mycket för allt du gjort mot mig. Men jag måste göra det rätta och ta ett beslut och det är nu innan jag sårar mer än mig själv..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu