hej mitt vinterland

2010-01-07 20:55:24 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


är hemma hos robin, precis installerat hans nya tv och sitter och tittar på en dokumentär om tsunamin som var 2004. Det är egentligen helt sjukt hur mycket människor som dog då.. både äldre och massor med barn. Jag har varit i Thailand i Phuket, ett utav ställerna som drabbades mest men ändå ser man ingenting. Allt är uppbyggt igen och det finns inget spår av att en gång i tiden var alltid borta och det var bara sand och vatten.

Om en timme börjar poker turneringen som är en sattelit tills på lördag. Klarar man det så tävlar man om 5 biljetter till Grekland. Så man får hoppas att man får en plats till finalen & förhoppningsvis vinna där efter för att åka utomlands hade inte alls varit fel!! :)

Nu är det tio dagar kvar tills skolan börjar och det är 14 dagar kvar tills jag får träffa min andra halva. Gud, livet känns äntligen som att det börjar gå åt rätt håll! Nu ska jag & robin åka iväg och handla lite gott tills ikväll och lite sockerkick till min turnering så jag klarar mig att hålla mig vaken!


Kommentarer
i huvudet på thåström http://yellowladie.blogg.se/

lycka till på tuneringen nubabe och om du vinner så tycker jag att vi ska åka till grekland!!!!! ÄLSKAR DIG

2010-01-08 16:10:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu