jag ger mig inte

2010-01-26 18:00:15 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


fick en pik att det var dags att uppdatera min så kallade blogg, att ni fortsätter läsa utan att det uppdateras är ju faktiskt lite posetivt. Tiden har gått grymt fort och känns som jag inte har tid för något alls längre. Började skolan för en vecka sedan och det fungerar okej, fortfarande bara okej för att jag inte alls är taggad på det.. försöker så gott det går iallfall och bara försöker klara kurserna så är jag nöjd! Har även inte haft tid för mitt hjärta, johanna thåström kom hem i fredags. varit med henne från fredags tills nu och ikväll blir det sova hos henne ännu en natt och till helgen blir det party party! mitt hjärta, grymt glad att du är hemma! Nu blir det att göra iordning för det sista för snart ska vi bege oss mot pokern och försöka vinna ihop storslanten. wish me good luck!

Kommentarer

VI ska bli ett fint team, vi klarar kursen ihop pumpkin!! :*

2010-01-26 18:27:58

jag saknar dig så mkt baby! <3 Jag älskar dig

2010-01-27 13:45:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu