för du är min räddning

2010-03-24 19:49:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


dagen har bestått av att ligga och ta det lugnt hela dagen! igår var det poker som stod på schemat. Inte jag denna gång dock, utan jag var bara en bra underhållare till mina pokerpolare! Pengarna tryter och får inte nya förrens på måndag då får man spara så man klarar de sista dagarna! Somnade runt ett igår och vaknade två idag.. sover bort livet känns det lite som, men om man ska se till den fakta som finns har jag inte sovit ordentligt de senaste tre dagarna! Skönt att få sova ut och vara utvilad tills inatt och imorgon då det blir jobb hela dagen! Börjar tre i natt och kommer inte vara färdig förrens tio imorgon kväll! Ska man ha pengar att röra sig med får man arbeta sådana tider.. men det blir bra till slut!

För övrigt blir det en lugn helg, vin och massa prat hemma hos maya på fredag och på lördag ska jag försöka vara med min man!!

Puss på alla mina gullegrisar..


Kommentarer

du är så fin baby! Jag är stolt över dig.! Och jag saknar dig massooooorrr!!! <3

2010-03-24 21:04:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu