någon som är vaken förutom jag?

2010-05-20 03:12:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


är det någon som är vaken tro? tror jag dock inte.. min msn lista är helt tom förutom dom som är inloggade, aktiverar inte vid datorn och ändrar namn till sover.. hmm.. själv ska jag åka och jobba om tjugo minuter. dock inte så himla taggande. men som sagt två gånger i månaden blir det och hela min inkomst som är för det flesta en månadslön.. ska nog dock inte klaga iallfall.. fast nattpass är inte så himla roligt..

Suttit och lyssnat på musik nu den lilla stund jag varit vaken. Snart blir det ta en cigg för att sedan börja klä på sig för att bege sig hemifrån, men tror bara det blir en tjocktröja nu inatt.. om ni är vakna nu så är det nog bara vi som förstår hur varmt det är just nu! helt sjukt.. sommaren kanske äntligen är på väg? man kan ju iallfall hoppas.. varit kanon väder idag och hoppas att den håller i sig.

btw. 2 dagar tills min 20 års dag, det ni!!!!!



syster, kusin & jag i somras. ge mig nu!!!!!!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu