en ny dag!

2010-11-23 21:25:02 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


det är kallt och blåser och snö! vill bara det ska bli den 6 december så jag kan få åka iväg. till ett varmt land med underbart folk och bara njuta! ska bli helt underbart och riktigt skönt. komma bort från allt och bara tänka! självklart längtar jag även till jul! den mysigaste dagen på året med sin familj & släkt! äta god mat och bara umgås!

och nu är det officiellt färdigt! färdig flyttad och det mesta är på sin plats. jag och min nya sambo trivs utmärkt ihop! långa pratstunder varje kväll och helt underbart att få umgås med sin barndomskompis varje dag! Bilder och dylikt kommer upp inom snarast när vi fått ännu mer iordning plus att bilder kommer upp på mina nya små bebisar! :)

Kommentarer

Hej gumman!

Hoppas att jag kommer till jul, men beror på hur jobb-schemat kommer att se ut. Flyttat hemifrån nu? ; )

Skaffat husdjur, hund? Katt?



Kram

2010-11-23 22:41:45

jag är som sagt jätte glad för din skull baby! Detta kommer du klara galant! :) Hoppas vi ses imorn eller till helgen! Saknar dig! Puss! <3

2010-11-23 23:59:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu