hejpådig

2010-11-08 23:30:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ny vecka, ny månad, ny start! imorgon blir det jobb tidigt och efter det blir det klubben som vanligt. dit rätt tidigt och göra iordning som vanligt. plus orkade inte städa efter senast så det får jag ta imorgon! Nu ligger jag i min stooora säng helt ensam! sjukt tråkigt. bajs på det. nu är det en månad kvar till thailand och jag längtar massooor. redan bestämt min inköpslista .. skor .. ringar .. & massor av billiga cigg ;) låter ju som att den resan kommer sluta lyckat! fick äntligen träffa min ronja på travet ikväll! sjukt längesedan! nu blir det scrubs på tv och försöka sova. btw. det är kallt ute. kom & värm mig?

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu