let me go

2010-11-29 16:29:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


dagen har bestått av en morgon runda med baloo! sedan vidare mot far som behövde lite hjälp med banken och lite andra grejer! sedan in mot staden för att möta syster! köpa med oss mat för att sedan åka hem och jag är så snäll och lagar! hon får fan ingen mat hemma eller så är det jag som lagar sådan god mat att hon bara vill vara här! :) det kan man ju ta som man vill!

Vintern är verkligen här kan man säga! dubbla byxor, stor vinterjacka, halsduk, mössa och dubbla handskar sedan var jag hyfsad varm när jag skulle ut på promenad. lillkillen fick ha sin tröja på så att han inte frös! Men tyvärr så blåser det på västkusten så när det är -3 känns det som -30 & det är inte roligt!!! men jag ska inte klaga, älskar vintern och snö! ingenting slår riktigt mycket kläder på sig och åka pulka eller göra massa snöbollar och kasta på varandra, vara barn för en dag!

men jag måste prata lite mot mig själv, för ärligt talat ska bli riktigt underbart att komma till värmen! 1 vecka kvar idag! kommer dock kännas grymt konstigt att gå runt i kjol och shorts i ett par veckor! var inne och kollade på dags prognosen och det är 32 grader just nu! bli inte avendsjuka nu, eller jo, kanske lite! :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu