onsdag, betyder greys!

2010-11-03 19:29:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


dagarna går så himla fort nu för tiden tycker jag! börjar närma mig mer och mer min thailands resa. bort från denna tråkiga staden och detta förbaskade höstvädret. blir så deprimerad att jag bara vill sitta inne hela dagarna och inte göra någonting. därför är kvällen färdigspäckad med greys ist!

Ska även hjälpa pappa installera hans nya tv som han köpte idag också! han har så kallad tummen mitt i handen så hans dotter får hjälpa han istället. så han ska vara glad att han har mig faktiskt! Bokade även en tripp till malmö på lördag! jag och pappa, spela turnering och inhandla lite saker för affären.

Imorgon blir det tatuering och bio! så det blir nog en tidig kväll ändå!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu