börja om från noll

2010-09-30 09:32:30 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


inte skrivit på evigheter, det kan man snacka om bloggpaus! inte skrivit sedan den 9 juni, helt sjukt hur fort tiden går! Det har hänt massa saker sedan dess.. för det första har det varit en helt hektisk sommar med trav över hela landet som vanligt. Umgåtts med mina kusiner mer än någonsin och träffat helt underbara människor och varit med om helt otroliga saker!

varit väldigt mycket minnen från denna bloggen eftersom jag i stortsett skrivit sen 3 år tillbaka, därför också en anledning jag har hållt mig borta, rädd att det ska göra för ont eller smärta för mycket men istället för att starta en ny blogg, så ska jag ha kvar denna och ha kvar det förflutna som otroliga minnen istället att se tillbaka på! Någon gång kommer jag nog vara nöjd över att jag gör ett sådant här beslut men just nu är det lite för tidigt att titta tillbaka. får ta en tid om några månader och läsa igenom allt, lär väl sitta en hel dag, lipa & böla och tycka synd om mig själv. men det unnar jag mig faktiskt, behöver det! nej, lite till allvaret. har varit en riktig svår tid. ronja falk & johanna thåström. ni som stöttat mig till 100% ni som fått mig att tänka på annat, ni som har fått mig att se allt från den ljusa sidan igen, att det finns något bättre där på andra sidan. kan väl erkänna att jag inte riktigt trott eller velat tro er, velat att allting ska bli som förut. men jag ser en liten ljusglimt, långt där borta finns det något bättre. det är ni som visat mig, att jag kan försöka tro igen.. tack!

Kommentarer

Fint du skriver gumman <3, det är otroligt skönt att du kommit förbi den svåraste tiden utav de hela.. Nu har du hela livet framför dig att bara leva.. LOVE!

2010-09-30 09:41:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu