don't look back in anger

2011-02-03 10:31:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


vaknade av att lillkillarna låg på mig och ville gå ut. det var bara att klä på sig och ta en lång runda! blött ute nu så de får båda kläder på sig så inte pälsen blir genomblöt. Har annars hårtorken till hjälp som funkar bra att få dom torra! då får dom godis som belöning för att de är så duktiga!

Nu spelas det lite poker och snart ska jag börja göra iordning här hemma! Jag & Caroline har pratat om att göra vårra efterlängtade texter på under armen! Får se om jag får något svar från tatueraren och se när han har tid så blir det nog snart! Det är ju tyvärr så, blir beroende av skiten! :)

imorgon kommer älskade kusin hit, det blir först födelsedagsfest sedan utgång! Lördagen kommer bestå av pokerspel hos en kompis sedan blir det antagligen utgång även då. beror nog också på hur hård fredagen blir. men roligt ska vi ha iallfall!

Kommentarer

Snygg design älskling! Kul att få träffa på dig idag! :) Love <3

2011-02-03 19:00:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu