leave me right here

2011-02-02 22:07:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


humöret är som det är och inte haft ork till någonting denna veckan. fortfarande inte hittat dig och ovisheten snurrar runt i huvudet. frankrike var bra, men dock väldigt otrevligt folk. ska tillbaka nästa år igen för det var en upplevelse att se trav på ett annat vis än hur det är i Sverige! väldigt speciellt, men väldigt roligt. vann dock inte någonting, inte ett enda lopp. men med mat, dricka och spel så gjorde jag sammanlagt av med 330 Euro. ändå helt okej för ett besök i ett annat land!

Imorgon blir det tvätt & städdag. har nu en till liten bebis bredvid mig. så båda får ligga bredvid mig inatt och sova gott. Syster är på besök och vi tittar på Irene Huss så jag ska gå och göra iordning lite glass till oss! visst är jag en snäll storasyster? Fick en superfin namnbricka till baloo innan av moster johanna! super fint. hon ska få en stor puss nästa gång de träffas!  

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu