tuff morgondag

2011-02-24 22:08:38 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


veckan har fortsatt hyfsat efter händelsen i helgen och det börjar mer och mer komma tillbaka till det vanliga. pappa var snäll och följde med och köpte en ny och fin dator till mig. kanon nöjd!

Imorgon blir en tuff dag med begravning för farmor, allt börjar 14.30 och innan dess blir det göra sig iordning till max och vara så vacker som möjligt för henne. träffa hela släkten och prata massa minnen kommer bli otroligt skönt och riktigt lättad att även mamma kommer vara där. sedan blir det jobb över natten och resten av helgen blir umgås med kusinerna som är på besök. skönt att veta att även dom är här under denna tunga tid!

även umgåtts med kära kusin ikväll hos niklas, syster var även med och det bjöds på pannkakor sedan ett parti fyrmannavist. jag och ulrika är oslagbara som vanligt och 2-0 till oss!

saknar min carro massor och hoppas vi kan ses så snart som möjligt när allt lagt sig och börjat komma iordning. hoppas även att jag och min ronja kan ta en tur med hundarna snart igen!

Puss&Godnatt!

Kommentarer

jag saknar dig massor också, älskling! Hoppas allt går bra idag, tänker på dig! <3

2011-02-25 15:11:14

Bara hör av dej när du har tid att gå en promenix...

2011-02-28 09:39:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu