give me more

2011-01-23 23:05:42 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


helgen har bestått av jobb och igår blev det kortspel och dricka hemma hos far sedan stannade jag där över natten! Åkte hem runt två tiden och bara legat på soffan och kollat film med sambo. nu laddar jag mot fredag och frankrike. fredag till måndag. aldrig varit där så det blir shopping, fest och massor av trav. världens största travlopp och de allra bästa i världen kommer vara där och vi hoppas självklart på svensk vinst :)

Nu ska jag alldeles strax stänga ner datorn och lägga mig och titta på en beck film, imorgon hoppas jag att få träffa min ronja! blir nog bus med våra vovvar och mys!

Kommentarer

Ha det så underbart i Frankrike så ses vi när du är hemma! Jag kommer sakna dig! Puss <3

2011-01-24 12:36:50

Klart vi kan ses.. Bara hör av dej.. <3

2011-01-24 13:12:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu