mot europa

2011-01-28 11:18:18 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


snart packat färdigt väskan för denna mini/trav weekend mot Frankrike. Pappa kommer och hämtar mig vid två tiden sedan kör vi bil mot köpenhamn och flyger sedan därifrån! Pappa har väl fjärilar i magen som vanligt över att flyga, själv har jag absolut inga problem med det, brukar dock ha en dålig vana att somna så fort jag sätter mig i en flygstol, men nu handlar det om två timmar så hoppas jag ska lyckas vara vaken den stunden iallafall! Ska bli roligt att åka iväg men fortfarande så känner jag lite skuld och en klump i magen av att åka iväg när allt är som det är förtillfället. fortfarande ingenting och idag stod det i aftonbladet!
 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra lite mat.. innan jag åker iväg ska jag hinna med en långrunda med baloo också så han sover lugnt när jag går härifrån senare!


Kommentarer

jag tänker på dig älskling! Jag hoppas verkligen att allt blir bra snart! Jag älskar dig!

2011-02-02 17:43:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu