the best

2011-01-11 12:31:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


har hela wallender serien under min tv. köpte mest boxen för jag tyckte det var snyggt med alla dom vita och namnet som står ihop på ryggarna när de står bredvid varandra. men i söndags fick jag något slags flipp och började titta på första. jag är helt förstelnad. är på film sex nu. ser två-tre stycken varje kväll innan jag går och lägger mig. de är underbara! allt som utspelar sig. plus att beck har man sett tusentals gånger så skönt med lite omväxlande skådespeleri. och jag tycker det är grymt bra.

idag mår jag mycket bättre än vad jag gjort den sneaste veckan. har vaknat upp och varit glad, måt bra i kroppen på något sätt jag inte kan beskriva! och det känns underbart. kan bero på att om två dagar åker jag till stockholm.

Nu ska jag ut på en runda med baloo! det blir en lång runda i snön så han blir glad sedan ikväll blir det jobb.  / e

Kommentarer

Ja visst är wallander sååå bra?? Måste få låna din box nån dag och kika på dem.. Älskar de filmerna<3 Ha det super gumman!!

2011-01-12 19:07:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu