time for work

2011-01-21 22:52:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


klockan är sent, klockan är fredag. antingen har ni mysiga hemma kvällar eller ute och röjer på stan. själv blir det jobb för min del om sisådär en timme, mindre roligt. sjukt seg och riktigt trött. men det blir nog bra sen när jag sätter igång. jobba inatt, försöka sova någon/några timmar imorgon eftermiddag och sen blir det utgång! jag har bestämt mig för att gå ut, sjukt längesedan jag var ute i Halmstad. träffa på människor jag inte sett på evigheter. ut i dimmiga halmstad, som ser just nu ut som en halloween stad! kusligt!

Kommentarer

Så fin header på dig och din buse... <3

2011-01-23 11:10:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu