trying to understand you

2011-01-21 00:18:27 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


dagen har bestått av handling med far i malmö, jobb och bingo med syster yster. dock ingen vinst för min del men för hennes del fick hon ropa två gånger. tur man delar så jag också fick en del av det. annars har kvällen användts till att se en gammal klassiker med jessica, Notting Hill! riktigt fin film, fast jag sett den tusentals gånger så gör det lika ont i hjärtat varenda gång och det rann en liten tår ner för kinden även denna gång! Nu tar jag min lillkille och kisse och lägger mig för en god natt sömn! imorgon blir det sova ut för att sedan jobba imorgon natt, tufft.

caroline älskling, vet att jag haft grymt mycket att göra men det blir bättre så fort jag har tid och mår bättre. allting går upp och ner just nu. men det kommer tid och då har vi massor att prata om, jag lovar dig! <3

Kommentarer

aww baby! Jag förstår, vi har all tid i världen till att ses! Bara det att jag saknar dig! Men så fort jag är hemma igen så hoppas jag på en låång mysig stund med dig! Puss bästa! <3

2011-01-21 20:57:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu