coming home

2011-03-07 10:22:58 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


måndag morgon betyder ny vecka och nya utmaningar. trodde våren var på väg när solen sken i både lördags & söndags men idag är det lika molnigt som vanligt och enligt vädret ska det till och med bli snö i veckan! åh, jag vill att våren ska komma nu!

helgen är jag kanon nöjd med och fredags var jätte mysig och dansade natten lång även fast det hände lite händelser under kvällen är jag ändå super glad. carro, det får göras om snart, även fast vi kom ifrån varandra på slutet!! och när kvällen var slut var det jag och kusin som gick hem tsm! det är inte dåligt det! :)

snart hoppas jag på att syster ska komma hit och göra mig sällskap, själv ska jag ta en cigg och ska försöka vakna till!

ett morgon collage, ny vaken, osminkad. den naturliga vägen!


Kommentarer

Absolut baby! Vi får försöka ha våran tjejkväll snart! PUSS! <3

2011-03-07 12:21:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu