leave me with u

2011-03-24 15:23:54 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


idag blir det en lugn dag. skulle fikat med carro men kom upp lite andra saker emellan som jag är färdig med och hoppas att det blir en fika senare i eftermiddag/kväll! annars blir det städa upp och kanske kan få in en tvätt tid senare! imorgon är det fredag vilket betyder helg men tyvärr jobb för mig. som sagt, man ska väl vara glad att man får in pengar men hela helgen går åt. så får försöka få in någon tid med mina närmaste på söndag!

nu fortsätter oc på kanal5. överlycklig att de börjat visa reprisen på det. Har även laddat hem säsongerna av vänner. alltid sett det på internet innan men nu finns dom på min dator, överlycklig. sambo som hjälpt mig!


Kommentarer

vi måste verkligen ses snart, baby! <3

2011-03-24 20:52:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu