never give up

2011-05-18 00:44:15 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


blandade känslor i kroppen, vet varken ut eller in. vad ska jag tro vad ska jag tycka. vet inte själv längre vad jag är på väg, måste lösa det själv, tror jag.. eller så behöver jag prata. med någon som förstår, carro, ronja, min julanta. eller min älskade kusin. tyvärr är hon 50 mil bort från mig men om mindre än en månad träffas vi. och längtar så att det gör ont!

Morgondagen består av lång runda med vovvarna till stranden, städa, tvätta och vara vuxen. känns faktiskt bra, får jag lite annat att tänka på också.. tror det behövs.

Kommentarer

älskling! Är ledig torsdag och fredag! Hör av dig så ses vi på en fika!? <3

2011-05-18 18:14:07

Hej vännen!! Inte varit inne här på ett tag. Men en jäkla snygg design har du skaffat dig :)



Vad det än är du har skrivit om så vet du, att jag finns här för dig om du vill prata.. Bara att slå en signal när som helst på dygnet. You know it!



Puss hjärtat!

2011-05-19 12:07:14

gumman hur är det fatt? är några mil ifrån dig men också bara ett samtal bort! bara att ringa när du vill!! SNAAAART ses vi <3

2011-05-23 16:29:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu