äntligen är det bokat.

2011-10-04 00:31:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Thailand here we come. det är nu bokat och klart. först ska vi invänta in vintern, julen och nyår sedan åker vi den 4 januari och stannar till den 26 januari. ska bli så underbart, bara jag och e i tre veckor. långt borta. det blir massor med solandes, badandes, dricka massor med öl och drinkar. åh, kan verkligen inte förstå det. ska bli så sjukt underbart. tur att man har sådan skenerös pojkvän som bjuder på något så fint. kan inte vara gladare!!!!

ska se om jag kan lyckas få syster & kusin att boka en resa även dom och vara med oss samtidigt där nere. hade varit så underbart roligt. som vi bestämde i somras.. får se om de hänger på fortfarande.. svårt nu när de har fått jobb visserligen men ska nog kunna lösas..

nu inväntar jag med spänning avsnitt 2 / säsong 5 av Gossip Girl. sitter och tittar på massa gamla avsnitt så länge. lika trevligt det faktiskt. ska se om mina ögon vill försöka sova lite snart för måste ju ändå upp hyfsat tidigt när min tjej kommer och väcker mig.. bäst att ha fått lite sömn då. vi springer nu en timme varje förmiddag.. började idag och gick kanon. ska bli likadant imorgon och resten av året. måste komma igång igen.

på fredag ska jag även boka hotell till mig och ronja för våran tripp till Göteborg om några veckor. ska bli riktigt trevligt och min födelsedagspresent till henne. ordentligt och lyxigt ska det vara när man fyller år, speciellt 20 :)


Kommentarer

Låter kanon!

2011-10-04 15:53:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu