everybody hurts

2011-10-06 11:53:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


torsdag förmiddag.. dagarna går så sjukt fort nu för tiden och snart redan helg igen.. märker knappt vilken dag det är när man bara går hemma längre. skönt att det blir helg och jag och e kan umgås som normala människor. blir inte så lätt när han jobbar hela dagarna och är mega trött. var ute med agnes på hennes morgonrunda för några timmar sedan.. värsta stormen och man håller nästan på att blåsa iväg. tur att man har en stor och stadig hund som står kvar med alla fyra benen på marken när man själv håller på att blåsa bort. min räddare i nödan kan man säga!

vad som händer i helgen är fortfarande obestämt.. kanske en impulsresa till hemstaden eller så stannar vi här. nästa helg kommer jag till Halmstad garanterat iallafall för då är det en göteborgs resa inplanerad! :)

sitter och låter mina timmar gå genom att spela massa spel på internet.. spigo.se är det som gäller nu. massor med olika turneringar och spel mot andra över internet.. känner mig som en liten spelnörd faktiskt, men vem bryr sig. det är roligt och tiden går. mitt favoritspel yatzy :)

underbar låt av REM från början som just nu spelas i mina högtalare

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu