jag har tagit beslutet

2011-10-04 22:19:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ja, nu när jag är igång med springningen är det dags att lägga av med allt onyttigt.. eller allt och allt är inte så mycket jag trycker i mig längre som är onyttigt. tror inte jag ätit chips eller godis på ett år men coca colan har stannat kvar och är tyvärr lite smått beroende. men det är dags för att lägga av med det med om det ska bli någon förändring. har idag därför köpt fun light med olika smaker och får försöka bli beroende av det istället.. det är iallafall sockerfritt.

har precis gått en kvällsrunda med agnes och hon sover nu gott med e i sängen. själv sitter jag framför datorn och tv:n och ska se bangkock hilton, en gammal klassiker. ska först se sporten och mitt älskade lag HV71. har inte kanalen och kunde inte se matchen direkt så har fått lyssna på radio och följa den spännande matchen. låg i underläge in i den 3:e perioden med 5 mål bakom. men lyckades komma ifatt och innan slutsignalen ringde stod det 7-7. hv vann senare på förlängning och jag är stoltare än någonsin. hur man lyckas ta sig upp och bevisa att man inte ger upp fast det borde vara omöjligt. gud, ryser bara av tanken. e bara skrattade åt mig för satt och skrek och skrattade för mig själv. Att jag som tjej kan vara intresserad av hockey, jo men så är det. är inte som alla andra.

en bild från tidigare ikväll med min mobilkamera, så sjukt dålig men man ser kärleken iallafall. mina små älsklingar!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu