regnigt skåne

2011-10-18 11:32:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


bloggen har jag inte skrivit på några dagar men det innebär att jag varit i Halmstad över helgen en snabbis. firade mamma på verona på lördagen med släkt och vänner sedan begav jag mig till Mita. slutade med att vi började dricka smått och jag och agnes vandrade vinglandes hem vid två tiden på natten. söndag innebar jobb med far, vi satt hela söndagen och sju tog jag tåget hem till skåne igen.. ett regnigt skåne.

vaknade iallfall av att regndropparna slog mot fönsterrutan imorse. agnes vände sig om i sängen och insåg att hon blivigt väck, då blir denna damen inte glad. nu har jag ätit frukost och bakat muffins. en sådan här dag får man faktiskt gotta sig. ska snart ut en lång runda med agnes i regnet. mycket kläder kommer jag ta på mig iallfall för här ska ingen frysa!

tillbaka till Halmstad på fredag igen för jobb, hela helgen är inplanerad, lagom roligt. och blir väl som förra månaden, ta det tidiga tåget hem på måndag för att inte agnes ska vara ensam och min kropp kommer vara helt slut, men ett arbete är ett arbete och agnes är ju som ett litet barn och hon ska också tas hand om!

sedan kommer jag äntligen få träffa kusin nästa vecka, du anar inte hur mycket jag längtar! <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu