6 september

2011-09-06 10:44:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


vakna upp med tungt huvud och känns i stort sett likadant som igår, näsan rinner inte lika mycket men hostan och huvudvärken finns kvar. agnes väckte mig för en timme sedan så har precis gått en lång runda med henne. nu har hon lagt sig i sängen igen och somnat om gott efter att hon ätit sin frukost. ska försöka få i mig något att äta också, men ingen speciell matlust. sitter i värsta hålan i skåne, ronja. vi skulle bott här båda två. ingen känner oss, ingen vet vilka vi är, bara långrundor med hundarna, varenda dag, plugga på distans och ta avstånd från allt! hade varit riktigt underbart.. tro mig.. det känns rätt skönt att ingen vet vem man är, helt nytt liv?

Kommentarer

Det förstår jag, tycker att jag o Odi ska komma ner på en liten minisemester till er där nere.. Så kan vi gå långa promenader, prata om allt o inget!! <3

2011-09-06 13:21:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu