är tillbaka i skåneland

2011-09-19 14:34:06 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



kom tillbaka till skåne igår, e blev super glad men tror agnes blev ännu gladare. helt galen.. vägrade låta mig vara hoppade och pussades massor. satt brevid mig och var jag än gick så följde hon efter. när vi skulle lägga oss fick e inte röra mig och hon låg på mig hela natten, tror hon saknat sin mamma lite för mycket faktiskt!

nu har jag precis städat iordning, diskat och sitter nu med en cigg i handen. försöker röja upp lite och göra det fint till syster kommer på onsdag. hon ska hälsa på och se hur det ser ut här i denna byn? har planerat dagarna med hennes favorit mat, bio och massor med mys innan vi åker tillbaka till halmstad på fredag igen då det är jobb för min del!

imorgon ska jag försöka passa in att träffa sara i lund, trodde det skulle ta längre tid men 30 minuter från hässleholm är ingenting. ska försöka fixa in en fika på stan och prata som aldrig förr :)

Kommentarer

:) ska bli mys!!!

2011-09-19 16:55:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu