fast du inte lyssnar

2011-09-07 10:19:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


natten har inte varit den bästa om man får säga så, e somnade runt elva, halv tolv. jag somnade eller rättare sagt gick och la mig halv fyra. klockan kvart i sex ringer hans väckar klocka för då ska han till jobbet, kan jag somna om? nej, klart jag är klarvaken. satte på en film, som var dunder intressant så där sex på morgonen. varit nu och köpt frukost och varit på lång runda med agnes. fortfarande super pigg? vad är det med mig.. sovit drygt två timmar.. har en känsla att jag kommer däcka runt åtta ikväll. eller så kanske jag har några nya sovkrafter? som stålmannen, spiderman, xman, vad som.. jag kanske bara behöver sova 2 timmar per natt? fan vad coolt isåfall.. haha.. nejdu.. man drömmer nog sig bort lite för långt.

nu blir det lite internetshopping, försöka klicka hem något fint. puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu