helgen snart slut här

2011-09-17 22:20:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



ligger på hotellrummet, men in black ska precis börja visas på tv3. pappa har somnat och snarkar gott bredvid mig.. själv drömmer jag mig till skåne, till min e och min agnes. imorgon blir det hem efter en god hotellfrukost. jobba med pappa sedan försöka hinna tåget tillbaka.. får se hur lång tid det tar. annars blir det hemgång tidigt måndag morgon. 

travet var som bäst när det gällde, fick se min favorithäst, joke face, vinna och glänsa som vanligt. rekord slogs och fick se världens bästa häst just nu rapide lebel. krossade de svenska stjärnorna, de hade tyvärr ingen chans. trav, solsken och öl med far kan inte bli bättre, har precis varit ute och ätit på en kinaresturang här i mölndal och har verkligen umgåtts bara han och jag, så underbart skönt... nu ut och ta en sista cigg nu innan john blund kommer och hälsar på. natti från ett lugnt göteborg.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu