nytt tema

2011-09-13 10:58:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



försökt trixa och knåpa hela morgonen och tycker jag har lyckats få till en något sådär hyfsad design. det är fan svårt när man inte är någon expert med koder & färger hit och dit. men så här får det vara.. om jag inte ska försöka ändra mer, har lite beslutsångest fortfarande..

dagen består som vanligt av lång runda med agnes imorse.. dock så blåser det och regnar.. men ingenting jämfört med Halmstad om jag förstår allt rätt, alla håller tydligen på att flyga iväg och ingen vill gå ut. kanske en fördel för en gångs skull att sitta mitt i sverige, mitt i skåne, mitt i skogen? kan det någonsin vara en fördel förresten?

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu