saknar astrid lindgren tiden

2011-09-24 20:30:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



dagen sitter i kroppen och det har varit en tung natt.. nu är man mini barnvakt åt mosters prinsessa. vi tittar på barbie och jag håller på att somna.. hade varit fint. årets barnvakt? åker inatt igen vid fyra och beger mig till utlandet,  tillbaka framåt eftermiddagen och hoppas kunna bli en smidig dag imorgon. har redan ångest för att gå upp inatt och har redan ångest för hur slut min kropp kommer vara. tur man har glada och posetiva medarbetare som alltid är på topphumör :)

sedan blir det tillbaka till skåne, till min e och agnes.. sedan kommer jag inte tillbaka förrens nästa jobbtur. slut på dessa jädra tåg & bussresor.. så sjukt trött på den vägen. så nu stannar jag på ett ställe. tur jag har mina hjärtan som har erbjudit sig att ta sig till mig för en hel mys&tjej dag.

nej, tillbaka till barbie filmen.. måste ha lite inlevelse och försöka följa med i denna otroligt intressanta film, egentligen vad har hänt med barnprogram/barnfilmer nu för tiden. när jag var liten var det astrid lindgren filmer och disney som gällde. idag är det barbie och bratz filmer. småtjejer med mina kjolar och massor med smink. så framtiden ser ut? saknar mina astrid lindgren dagar. det bästa som fanns att titta på ju!

Kommentarer

Jag vill komma och hälsa på om 1vecka eller något sånt! Så att man får se hur du har det :) Saknar dig massor! Puss <3

2011-09-25 00:23:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu