söndagsmys hela dagen

2011-09-11 21:40:14 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


jag och e har legat och kollat film konstant hela dagen, gick en lång runda med agnes och har mysigt hela dagen. sett massa bra filmer, både nya och gamla och jag mår kanon bra. fortfarande ont i huvudet och kroppen som inte är särskilt stabil ännu, börjar tro att det inte är bakfylla längre utan att febern spökar och kanske kommer tillbaka eller helt enkelt inte försvann helt. tog ut min friskhet lite för tidigt och åker kanske på en veckas sjukhet till.

iallfall bestämt när far idag kom hem från turkiet att det blir göteborg till helgen, e har inte bestämt sig om han ska med ännu annars blir det far&dotter helg med trav och mys! skönt att kunna umgås med pappa, som vi alltid har gjort, som sagt alltid varit pappas flicka, och kommer alltid vara det :)

Kommentarer

hej baby! Råkade förstöra min gamla blogg så här är mina nya! :) <3

2011-09-11 23:48:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu