syster på besök

2011-09-21 10:46:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



vaknat upp hyfsat tidigt idag. efter helgen har jag sovit till elva - tolv varenda dag och vet inte vad det varit med mig. agnes har sovit hon med som en stock och inte en väckning. men idag vaknade jag åtta av att tjejen ville ut. så nu brukar det bli som vanlig vardag igen. om en liten stund ska jag ta mig in till hässleholm och möta syster som kommer på besök. hon ska stanna här till fredag sedan åker vi till halmstad tillsammans då jag ska jobba hela helgen. 

ikväll har hon bestämt fläskpannkaka på menyn och imorgon blir det bio och mat inne i kristianstad. ska bli riktigt syster mys dessa dagar. pappa i helgen och syster nu. riktigt längesedan det bara var jag och hon! så e får faktiskt klara sig själv dessa dagar! :)
ut med agnes en runda innan hon får vara själv en stund!



saknar min johanna mega mycket.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu