the time will tell us the story

2011-09-22 23:11:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



la mig i sängen och såg film med e, men han somnade ganska snabbt efter ett tungt arbetspass för honom idag. vi åt iallafall ihop, såg film och mös i soffan innan vi begav oss in till sängen. nu är jag tillbaka till soffan igen, för mina ögon vill verkligen inte sova, så,  min ronja lurade upp mig så sitter nu på msn och pratar om allt möjligt.. väldigt fina planer vi har för framtiden iallafall. massor med myyyys. 

imorgon blir det hemgång till halmstad igen, sjukt tråkigt att missa ännu en helg med e, men ska jobba och träffa ronja. måste ju fira hennes efterlängtade 20 års dag. kommer bli en tuff men händelserik helg, det känner jag på mig redan nu. ska försöka ta ett kvällståg imorgon så jag och e iallafall hinner ses en stund.

nej men varför inte en kvällscigg på detta i mörkret? låter som en kanon idé i mina öron :)

Kommentarer

Time will tell <3

2011-09-23 12:10:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu