ut och vandra

2011-09-08 12:59:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ska gå en långrunda med agnes ner till affären och köpa mat till ikväll. blir ugnsbakad falukorv och potatismos. enkelt och gott! sedan ikväll blir det mys i soffan med en bra film, problemet är att e har sett hundra stycken så funderar på att ladda hem något så jag får välja film ikväll, sedan får han se den vare sig han vill eller inte.

hade även en disskusion om gårdagens händelse, han förstår hur jag känner men han förstår på ett sätt inte eftersom jag borde lite på honom och att han aldrig skulle såra mig, ursäkta mig? killar i all allmänhet. jag har blivigt sårad förr, inte första gången jag hör det. konstigt om man har lite svårt att tro, eller förstå? jag känner mig själv och vet att det blir bättre med tiden, men som sagt 10 meter bort eller vadfan det är, så kommer det ta ett jädra bra tag. men, han bevisar iallafall att det är här han vill va, så får försöka tro.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu